fbpx

De door ons ontwikkelde dubbele driehoek verkoopmethode is gebaseerd op de ‘geven en nemen’ filosofie. Wij geloven heel sterk dat verkoopsucces meer beïnvloed wordt door wat u prospecten tijdens het verkoopgesprek geeft dan hoeveel u zou willen nemen ( de producten, diensten en oplossingen die u wilt dat klanten bij u kopen ). Verkopers moeten op het gepaste moment uitspraken doen die in het belang van de klant zijn en niet in hun eigen belang. Waarde ZIJN voor de klant is veel belangrijker dan waarde verkopen. Uw concurrenten verkopen immers ook waarde en daarin schuilt net het probleem.

Wij geloven dat de wederkerigheid die voortvloeit uit deze filosofie zorgt voor meer klanten op korte termijn, een duurzame groei bij bestaande klanten en kortere verkoopcycli. Bovendien verkoopt u op een integere manier die zowel voor u als voor de klant aangenaam is en naturel overkomt.

We zijn ervan overtuigd dat minstens de helft van alle B2B verkopers ongetraind en zonder vaste en bewezen verkoopmethode de baan op gaan. Er is veel verloop onder verkopers zegt u ? Verkopers die weinig succes hebben voelen zich niet goed in hun vel en blijven niet, welke partij ook de beslissing neemt.

Daar willen we bij Reachers iets aan doen.

Tijdens onze 4 daagse in-company verkooptraining geven we u alle tools en handvaten mee die zorgen voor een goed gevulde pipeline, meer conversies en langdurige relaties met bestaande klanten. Bovendien coachen we u individueel in de field bij uw klanten en prospecten zodat u de beste verkoper wordt die u kunt worden. Dat is onze missie.

Wilt u ook een Reacher worden ? Contacteer ons voor een kennismakingsgesprek.

 

Schrijf een reactie