fbpx

All Posts

Succesvolle verkopers | Verkoopsucces ondernemers

Succesvolle verkopers: de 3 sleutelmomenten

Alle stappen in een verkoopproces zijn belangrijk voor succesvolle verkopers, maar de ene fase is toch al wat belangrijker voor de slaagkans als de andere. We kunnen drie sleutelmomenten in een verkoopgesprek onderscheiden, namelijk de eerste indruk, de behoefteanalyse en hopelijk tot slot ook een sterke afsluiter. Voor succesvolle verkopers…

Sales coaching | Sales coach | Sales training

Sales coaching: boost uw verkoop, neem notities

Tijdens mijn sessies van sales coaching stel ik tot mijn grote spijt vaak vast dat veel verkopers weinig tot geen notities nemen van het verkoopgesprek. Nochtans kan deze kleine inspanning een grote meerwaarde zijn voor het verder verloop van het verkoopproces. In deze blog geef ik u vijf redenen waarom…

Verkoopmethode | Verkoopsucces | Succesvolle verkopers

Verkoopmethode 3.0: uw pitch is aan vernieuwing toe

Heeft u al gehoord van de verkoopmethode 3.0? Op LinkedIn of tijdens seminaries worden salesmedewerkers telkens weer overtuigd van de zogezegde voordelen van ‘elevator pitches’. U kent het wel, de vijftal catchy zinnen die u uit het hoofd leert om een potentiële klant of prospect te overtuigen van uw product,…

Verkooptips | Verkooptips accountmanagers

Verkooptips: waarom zou ik bij u kopen?

Overtuigend leren argumenteren tijdens uw verkoopgesprek is essentieel. Met deze verkooptips kunt u gevoelig uw conversie verhogen en de verkoop succesvol afsluiten! Steeds vaker stel ik vast dat de argumentatie van verkopers, accountmanagers, business developers en andere commerciëlen eerder zwak is. Ook wanneer ik de pittige maar relevante vraag stel…

Verkooptips | Verkooptips accountmanagers

Handige verkooptips om valkuilen te vermijden

Met onze verkooptips vermijdt u de typische valkuilen tijdens een verkoopgesprek. Verkopen tijdens het verkoopgesprek, dat lijkt vanzelfsprekend toch? Ja, maar… te vroeg verkopen, zonder enige vorm van kennismaking, zonder aandacht of interesse in de klant is een vaak voorkomende fout. De presentatie starten, brochures of stalen op tafel gooien…

Succesvolle verkopers | Salesplan | Verkoopstrategie

Succesvolle verkopers: “Dat moet beter kunnen?”

Als salesmanager ligt uw nadruk soms verkeerd. Bedrijven die een eerste keer samenwerken met Reachers vallen snel door de mand als ze ons vertellen dat ze op zoek zijn naar succesvolle verkopers. Vaak krijgen we te horen dat verkopers de reden zijn voor teleurstellende verkoopcijfers. In sommige gevallen valt daar…

B2B-sales | B2B-verkoop | Verkooptechnieken

“Love me tender”

Hebt u soms het gevoel dat u met uw bedrijf belangrijke of grote B2B-sales misloopt? Voelt u dikwijls dat u niet dezelfde kansen krijgt als uw grootste concurrenten? Dan heeft dat vaak te maken met het feit dat u de opdrachtgevers niet genoeg kent. In de wereld van de B2B-sales…